Algemene voorwaarden

Verzendingen (Nederland)
Alle bestellingen (tenzij anders aangegeven) worden bij u bezorgd door TNT Post. TNT Post bezorgt op werkdagen tussen 9.00 en 20.00 en op zaterdag tussen 9.00 en 16.00. Bent u niet thuis, dan wordt er altijd een 2e bezorgpoging gedaan of uw pakket wordt bij de buren afgeleverd. U ontvangt hierover altijd bericht middels een briefje in uw eigen brievenbus. Mochten beide bezorgpogingen niet lukken dan kunt u het pakket gedurende 3 weken afhalen op een postkantoor bij u in de buurt.

Verzendkosten
Al onze producten worden verstuurd in deugdelijke verpakking.
De verzendkosten bedragen:
-Bestellingen tot € 60,- : verzendkosten € 6,95.
-Bestellingen boven € 60,- : gratis verzenden.
Bij Leveringen onder rembours rekenen wij € 7,50 extra.

Levertijd
De bestelling worden binnen 1 a 2 werkdagen verstuurd. 

De in de webwinkel genoemde prijzen zijn allen vermeld in Euro en inclusief BTW. De vermelde verzendkosten zijn gebaseerd op leveringen binnen Nederland. Voor EU-landen en overige landen gelden andere tarieven.

Portovrije nalevering
Wij proberen al onze producten vanuit voorraad te leveren. Indien een besteld artikel onverhoopt niet uit voorraad leverbaar is, informeren wij u over de te verwachtte levertermijn. Naleveringen ontvangt u portovrij.

Mancolevering
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij het versturen van de bestelling in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval kunt u dit tot 21 dagen na uw bestelling bij ons melden en wordt de levering eventueel op onze kosten aangevuld of opnieuw gedaan.

Retourinformatie
Wanneer de bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 14 dagen in originele verpakking en ongebruikt gefrankeerd retour sturen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Bij verzegelde artikelen moet de zegel niet verbroken zijn. Om duidelijkheid te verschaffen voor onze klantenservice vragen wij u de zending te vergezellen van een kopie van de factuur, uw bank of gironummer en de reden van retour.

Defecten
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@naardenvesting.online